Bråk del 1

Jag har hela tiden försökt att inte lägga mej i men nu jävlar!
Nu får det vara slut med den här skiten! Det bråkas till höger och vänster, skitsnacket blir värre för var dag som går och det är en månad kvar tills vi skiljs åt! Vad tänker ni med? Är ni så jävla störd i huvvudet att ni tänker vara osams när ni skiljs åt?!
Jag tror att om det är något vi har lärt oss under de här åren är det att bråk löser inge! Lev med det och lägg av!

Nu undrar ni säkert vad jag menar med detta så nu ska ni få höra min skolas bråk i snabbrepris.
För att inte skriva ut namnen så blir det första bokstaven, ni inblandade fattar.
H vs. E
H hade en tjej S, och dom var tsm efter 3 veckor. Efter 2 veckor(du får rätta mej om jag har fel nu) så låg dom med varandra, inge konstigt med det. Efter yttligare en vecka så gjorde H slut för att ahn inte tyckte det kändes rätt. Mer än så var det inte. E säger då att H måste ju ha vetat redan innan han låg med hon att han inte gillade hon, men hur jävla lätt är de då? Att han gjorde så här gjorde tydligen han till "en jävla player". Då är alltså jag en hora då, eftersom jag vart dumpad i fredags och redan "har fått upp ögonen för en ny" (sen att mina kompisar får de att låta som om vi är gifta är en annan sak). Poppe är då också en player, eftersom jag sover över hos han en vecka och en dag innan han dumpade mej. Jag tycker verkligen inte att Poppe är en player, vi är fortfarande vänner och så, men om man såg på killar med dina ögon så skulle han tydligen vara det.
Jag är inte alls ute efter att bråka med dej E, jag blir bara så jävla less.

Sen är det mer småtjafs, men det verkar ha spårat ur ännu mer under kvällen så vi får se vad som händer imorron... Jag håller er uppdaterad.


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, du ska fan bara veta hur jävla irriterad jag blir på henne! Att hon aldrig kan hålla sig utanför någonting!

2009-05-12 @ 22:03:09
URL: http://linakardin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback