Min vecka, iallafall ena halvan

Goddag alla glada, jag tänkte ta och passa på att berätta vad jag har haft för mej på sista tiden..

Torsdag:
Först var det MUCK-kort på skolan. Alla var väldigt vackra måste jag säga, jag och Lina hade folkdräkter och andra Lina var vår man eller nåt XD

Ser ni oss? ;D                     Fotograf: Hampus Sandström

Sen på kvällen var det 9ornas dans på Folkets hus, det var väl mer en sorts konsert än dans. Men jag dansade iallafall, både med dom jag kände, som är sååå kul eftersom de bara blir grundsteg då. Förlåt alla, men ni kan ju skylla på Stefan ;)
Sen dansade jag med Jesper, och de var ju som de var. Han är sjukt bra på att dansa så då vart det inga grundsteg alls nästan, och eftersom jag fick snurra så mycket så ledde det till att det kom massa folk och kollade på oss. Vilket i sin tur ledde till att Jesper skulle showa ännu mer så han typ snurra mej i luften och massa. Men de var ju också en upplevelse.. Så fort Tim loggar in ska jag kräva att få bilderna han tog sen dess så ni får se.

Fredag:
Skolan, det enda roliga som hände då var att Jocke ritade Hitlers djurfarm på historian.

Vackert va? ;D 
Sen gick jag på stan med oroväckande känslor redan innan. När jag kommer dit så får jag förklarat för mej att Poppe har tappat sina känslor för mej. Så sen var jag med Lina och Lina, dom fick mej helt klart på bättre humör :)<3 
Sen på kvällen gick jag och Birk ut på en riktig långpromenad, väldigt härligt.

Lördag:
På dagen gjorde jag i princip ingenting vettigt, sen på kvällen var jag iväg med Lina, Lina, Nils, Anton, Rikard, Ida och Martina för att spela brännboll och grilla. Helt underbar kväll. 


Söndag:
Det enda vettiga jag har gjort idag är att träna lite Agility och plugga hemkunskap.

Men nu ska jag ta och hitta nån att plåga på msn (A) Vi hörs..

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för hela helgen, underbara du! <3

2009-05-10 @ 19:34:29
URL: http://linakardin.blogg.se/
Postat av: emma

vilj du skicka bilderna från muppkortet? :)

2009-05-13 @ 22:16:50
URL: http://heeyholetsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback