Min vardag..

Godafton, jag måste bara påpeka hur otroligt värdelös kondition jag har. Skulle följa med Marielle och Sara ut och cykla idag, jag höll ju på att dö. Men jag överlevde som ni antagligen märker.
Jag kom också på att jag har ett ganska späckat schema framöver.

Torsdag: MUCK-kort på skolan. 9ornas dans på Folkets Hus.
Fredag: Stan med Lina och Lina, sen till Poppe.
Lördag: Träna agility, förhoppningsvis med Birk *puppy-eyes*. Odensala för att grilla och spela brännboll på kvällen.
Söndag: Sova. Antagligen vara med någon. Också ska jag ut och fota då, för jag har bestämmt att de ska vara fint väder då ;D
Måndag: Dans och plugga till HKprovet på tisdag.
Tisdag: Nationella prov i Biologi och hemkunskap. Agility.
Behöver jag ens fortsätta?
Och lägg till skolan på det också.

Men nu tror jag att jag ska försöka sno åt mej en bit tårta som jag såg i kylen *tihi*. Vi hörs kanske imorron

Kommentarer
Postat av: Maria

SV: din dansuppvisning var bäst, jag trodde inte du var såå bra!!

Men där hade jag fel! ;)

2009-05-08 @ 07:33:59
URL: http://marialoq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback