Ja ja jag ska

Har fått klagomål på att jag aldrig bloggar, men jag har faktiskt inget vettigt att skriva. Har också fått en kommentar om att jag ska visa kläderna jag köpte till Stockholm, och jag tänkte ta och fota de och så.. Sen kollade jag i min garderob, och ser att de är typ två av dom klädesplaggen som ligger där. Resten ligger utspritt på mitt golv i lagomt fräscht skick.
Men jag lovar, att till veckan ska jag försöka skärpa mej med bloggningen när jag går så lite i skolan och då ska jag också försöka slänga upp några dagens outfit.


Kommentarer
Postat av: helen

Du måste hjälpa mej :p

haha.

2009-06-10 @ 10:44:31
URL: http://helenk.blogg.se/
Postat av: hanna

SV: då fixar vi det!

Ja, den är jätte fin, men det känns för "barbie" för mig, jag vet inte riktigt varför, också med blonderat hår till... Nja. Men fin är den! :)

2009-06-10 @ 22:41:29
URL: http://hannabouvin.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback