Kalas imorgon.

Dagen har ägnats åt först skola och sedan tårtdekorering och kalasörberedelser med Rebecca ooch Renée. För er som inte vet så ska jag ha kalas imorron (fyllde femton förra veckan), så då blir det lekar, tårta, korv (köttbullar åt Lina ;D) och fiskedamm. Tydligen kommer min mentor också, fast bara en stund. Jag bjöd in han på skämt, men nu tänker han tydligen komma.. Han hade till och med köpt present åt mej sa han idag, man blir ju nästan rörd :'> Men nu ska jag försöka få bort all j*vla karamellfärg från händerna och kolla igenom svenskan en gång till.
Och håll utskik efter dagens outfit imorgonbitti, ni kommer älska den.

Kommentarer
Postat av: hanna

SV: rebecca från ridlägret ;)

2009-04-05 @ 12:32:44
URL: http://hannabouvin.blogg.se/
Postat av: hanna

hon kommer idag! :D

hahha, du får väl hålla lite koll själv ;) nårå :P

2009-04-05 @ 14:06:34
URL: http://hannabouvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback