Barnkalas

Mitt kalas, kort sagt sjukt lyckat. Trevliga människor, bra presenter och allmänt bra stämmning. Plus att min mentor kom, och han hade snidat ett litet äpple åt mej, sjukt fint. Man vart ju lite rörd (A).
Sen fick jag blommor, choklad, presentkort, smycken, en nescessär med lite smått och gott i och det nästan bästa, en CD med all filmmusik från Twilight. Vi spelade spel, lekte lekar, åt tårta och sjöng singstar, bla. Just det, jag fick en present av Hampus också, fast han inte kom, en ask med tre kondomer och en massa knäck, lycka (för knäcken alltså). Och tidigare i veckan fick jag "Guldkompassen" (boken) av Poppe också.
Men nog pratat om presenter, från fredagen till lördagen sov Linda här och på lördagen var vi iväg på judotävling här i stan. Det var väl trevligt, fast vi inte förstod så mycket men. Sen kom hennes pappa också hit så åt vi och sen gick jag och sov. Har haft en stressig vecka.. Ni ska iallafall få se bilder från kalaset sen, när jag har fått bilderna som Alex tog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback